MESURES D’URGÈNCIA ADOPTADES PER LA MANCA DE SUBMINISTRAMENT D’AIGUA A LES URBANITZACIONS FONT BONA I SELVA BRAVA


En relació a la manca de subministrament d’aigua i resposta per part de l’empresa REC MADRAL COMPANYIA D’AIGÜES SA, a les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona, l’Ajuntament de Llagostera ha pres diverses mesures d’urgència que es detallen a continuació:

1-    Mitjançant Decret d’Alcaldia, número 2024/1846  s’ha requerit a l’empresa REC MADRAL COMPANYIA D’AIGÜES SA perquè amb la màxima urgència procedeixi a adoptar les mesures necessàries per a restablir la prestació del servei de subministrament domiciliari d’aigua a tots els usuaris de les urbanitzacions de Font Bona i Selva Brava.

2-    A l’espera de restablir el servei, l’Ajuntament de Llagostera ha acordat subministrar aigua mitjançant un camió cisterna que s’ubicarà demà dissabte, 20 de juliol, de 9 a 14h, a la rodona de les bústies de Font Bona. 

3-    Tots els veïns afectats poden utilitzar AVUI les dutxes del Pavelló d’Esports Municipal, Josep Mir fins a les 21.30h.

4-    Tots els veïns afectats poden utilitzar durant el CAP DE SETMANA les dutxes de la piscina municipal de la zona esportiva, en el seu horari d’obertura.

5-    S’ha convocat una reunió d’urgència amb els serveis tècnics i jurídics municipals per tal d’estudiar la viabilitat de posar en marxa de forma provisional, la canonada que en aquests moments s’està acabant d’executar des del dipòsit de can Pinet fins les dues urbanitzacions per tal de poder omplir els dipòsits i restablir el servei.

6-    Davant la gravetat i reiteració dels fets, l’Ajuntament ha traslladat a l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) i a l’Agència Catalana del Consum (ACC) aquests mesures adoptades, als efectes de que els esmentats organismes, en el marc de les competències que tenen legalment atribuïdes, puguin procedir a investigar els fets i a adoptar les accions i mesures adequades per a corregir aquesta situació i sancionar les infraccions en que hagi pogut incórrer REC MADRAL COMPANYIA D’AIGÜES SA derivades de la incorrecta gestió de l’aigua i del servei d’abastament. 

Veure comunicat en pdf