Aqualia reobre l’oficina d’atenció al client de Llagostera


L’oficina està oberta des d'aquest dilluns 25 de maig, després d'un procés d'adequació de les instal·lacions i amb l'aplicació de totes les mesures de protecció i higiene necessàries recomanades per l'autoritat sanitària per a evitar riscos, tant per als usuaris com per al personal que els atén

L'empresa recomana als clients que es desplacin només en els casos estrictament necessaris ja que manté operatius tots els seus canals telemàtics “*aqualiacontact” (Centre d'Atenció al Client, web, oficina virtual, aplicació mòbil i xarxes socials) per  atendre tot tipus de tràmits, consultes i avisos.

L'atenció als ciutadans es realitza dilluns, dimecres i divendres de 9 a 13 hores, amb prioritat en l'atenció als majors de 65 anys, en la primera hora d'atenció al públic. 

Aqualia recomana als clients fer ús de mascaretes per a accedir a les oficines. Per a la higiene i protecció a l'interior de les oficines, l'empresa ha disposat dispensadors d'hidrogel, mocadors d'un sol ús i papereres especials. A més cal respectar els dos metres de distanciament físic indicat a les instal·lacions.