
Llagostera ha acollit aquest diumenge al matí una nova edició del Festival Enforma’t, dedicat a donar a conèixer l’oferta formativa del municipi. La fira s’ha celebrat a la plaça Narcís Casas i a la zona esportiva del municipi.
En aquesta nova edició hi han participat més de 40 associacions i empreses dedicades al sector educatiu al municipi, que han donat a conèixer la seva oferta de cursos, activitats i serveis que ofereixen per a infants i joves de Llagostera.
Els assistents també han pogut conèixer com es desenvolupen les activitats de diferents associacions i clubs, ja que durant tot el matí s’han realitzat exhibicions de música i dansa, i d’esports com Taekwondo, patinatge, futbol o bàsquet. A més, també s’ha pogut veure una demostració de ball dels gegants i de la Cuca Feliua de la Colla gegantera de Llagostera i l’Espai Papu-Tisores.
