Llagostera treballa per recuperar la normalitat

Llagostera treballa per recuperar la normalitat

1a actualització: 10.00 / 2a Actualització: 14.00

L’Ajuntament vol agrair la col·laboració dels veïns i està reclamant grups electrògens per restablir el subministrament elèctric el més ràpidament possible.

Llagostera està vivint una situació excepcional a causa de la nevada de dilluns passat. Des de l’Ajuntament s’està treballant intensament per restablir la normalitat, tot i que la manca de suministrament elèctric i les dificultats de comunicació telefònica està dificultant molt la situació. Els tècnics de Fecsa Endesa asseguren que estan posant “tots els recursos tècnics i humans al seu abast”, però no saben quan es podrà restablir el servei amb normalitat. Des de l’Ajuntament s’estan reclamant grups electrògens i es fan totes les gestions possibles per intentar que es restableixi aquest servei el més ràpidament possible.

La mateixa nit de dilluns, gràcies a la col·laboració de diversos voluntaris,  protecció civil i a la policia local, diverses màquines excavadores i tractors varen estar obrint pas als principals carrers del poble per intentar minimitzar els efectes de la nevada i assegurar la mobilitat. També es va habilitat el pavelló polivalent per acollir un centenar de persones que havien quedat atrapades a la carretera.

Al llarg del dimarts, es  varen continuar els treballs de neteja dels carrers i voreres.
Avui dimecres s’ha anat abocant sal als carrers per evitar els efectes de la gelada. Ara per ara, tots els esforços estan concentrant-se en cobrir les necessitats bàsiques de la població i en intentar restablir el subministrament elèctric. El subministrament de l’aigua ha hagut de patir talls puntuals per manca de potència elèctrica en les bombes d’aigua. Pel que fa a les comunicacions telefòniques, s’ha pogut normalitzar el servei de telefonia fixa, però encara hi ha moltes dificultats en la telefonia mòbil a causa de la caiguda de diversos repetidors i encara hi ha seriosos problemes de connexió.

Davant l’excepcionalitat de la situació, des de l’Ajuntament de Llagostera es vol agrair a la població la seva col·laboració i la seva paciència i es lamenta que aquests greus inconvenients s’estiguin allargant més del compte. També es vol demanar que, amb l’objectiu de no col·lapsar la centraleta, es restringeixin les trucades a la Policia Local a casos realment necessaris, ja que hi ha greus dificultats per poder establir contacte telefònic.

Esperem que els carrers de Llagostera recuperin la normalitat el més aviat possible.

Gràcies a tots

Llagostera, 10 de març de 2010

Agenda
Mes: Any:
Dl
Dm
Dx
Dj
Dv
Ds
Du
  
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
   
       
Destacats
Cat Salut: cita web
Deixalleria Virtual
Cursos 2010-11
retruc: butlletí informatiu juvenil
Pla educatiu Llagostera
Ajuntament Llagostera - Plaça del Castell, 1 | T. 972 830 375 - 972 830 218 | Avís legal | Accessibilitat |Adreça electrònica Ajuntament de Llagostera Valid CSS! Lamantis | disseny i Internet